خانه / واردات ماشین / واردات خودرو در کمترین زمان با امکان خرید حضوری

واردات خودرو در کمترین زمان با امکان خرید حضوری

برای دانلود لیست خودرو های موجود در کمپانی های همکار و خودرو های آماده سفارش بر روی کادر آبی زیر کلیک کنید و یا برای دریافت قیمت حدودی سایر خودرو ها و دریافت سایر لیست های قیمت از منوی بالا بر روی گزینه لیست قیمت کلیک نمائید؛ همچنین توجه داشته باشید که لیست قیمت های زیر شامل هزینه خرید خودرو به درهم جدید امارات، حمل و بیمه انتقال خودرو تا گمرک خرمشهر می باشد و هزینه کل واردات خودرو از طریق سفارش مستقیم و بدون واسطه در نهایت چندین میلیون تومان زیر قیمت بازار تمام شده و مناسب ترین و مطمئن ترین روش خرید خودرو با آپشن های شرکتی است.

ارزان ترین قیمت واردات خودرو

با توجه به اینکه تمامی خودرو ها از بزرگ ترین کمپانی های توزیع کننده به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد می شوند، خرید از طریق سفارش مستقیم چندین میلیون تومان ارزان تر از خرید از سایر روش ها می باشد.

واردات در کمترین زمان ممکن

قبول سفارش واردات و ترانزیت کلیه خودروها از کویت (دو روزه)، عمان و امارات (پنج روزه) به گمرک خرمشهر و انجام امور اداری بیمه شخص ثالث، عوارض منطقه آزاد یا ملی و ترخیص خودرو با پلاک ملی یا اروند.

امکان خرید حضوری خودرو

در صورت تمایل حضوری برای خرید از نمایندگی ها و نمایشگاه های فروش خودرو در امارات، عمان و کویت امکان هماهنگی خرید و ترانزیت خودرو به ایران وجود دارد.

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

قیمت خودرو منطقه آزاد – فروردین ۹۸

قیمت خودرو منطقه آزاد – فروردین ۹۸ در این مطلب و در جدولی جامع بروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *