خانه / رپورتاژ آگهی / لوازم یدکی رنو
لوازم یدکی رنو
لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو
لوازم یدکی رنو

قبل از تشریح لوازم یدکی رنو ابتدا به تاریخجه این شرکت میپردازیم، شرکت تولید کننده خودرو های رنو در سال ۱۸۹۹ در فرانسه تاسیس شد و تا بحال توانسته به بیش از ۱۶۰ کشور دنیا محصولات خود را صادر کند و به فروش برساند. شرکت رنو به تولید خودروهای سواری و تجاری و تراک می پردازد. رنو در سال ۲۰۱۳ هفتمین خودروساز جهان نام گرفت و در ادامه با همکاری نیسان و تویوتا توانست خود را به رتبه چهارمین خودروساز دنیا ارتقاء دهد. رنو در ایران از طریق شرکت رنو پارس فعالیت دارد و محصولاتی را در خط تولید سایپا مونتاژ می کند و همچنین دیگر محصولات رنو همچون تالیسمان یا داستر از طریق شرکت نگین خودرو عرضه می شود.

لوازم یدکی مگان

لوازم یدکی مگان به طور کلی به دو دسته مگان ۱۶۰۰ و مگان ۲۰۰۰ تقسیم میشوند.

لوازم یدکی مگان ۱۶۰۰ خیلی شبیه به لوازم یدکی ال ۹۰  میباشد زیرا  تندر ۹۰ از موتور ۱۶۰۰ سي سي با توان ۱۰۵ اسب بخار بهره مي برد، كه اين ميزان قدرت در اين كلاس  خودرو قابل توجه است. اين موتور داراي ۱۶ سوپاپ است و از سيستم سوخت رساني انژكتوري الكترونيكي سود مي برد. اين خودرو داراي ۵ دنده در مدل دستي و ۴ دنده در مدل اتومات مي باشد . تندر۹۰ داراي شاسي و ساختار بدنه بسيارمحكم است كه ضربات وارده به اتاق رادر تصادفات به كليه قسمت هاي بدنه تقسيم كرده و از ورود مستقيم انرژي به سرنشينان جلوگيري مي كند.زنظر جادار بودن همين بس كه سه نفر با قد ۱۸۰ سانتي متر مي توانند به راحتي در صندلي عقب تندر ۹۰ بنشينند. صندوق عقب اين خودرو نيز با ظرفيت ۵۱۰ ليتر براي هر خانوده اي در سفرهاي طولاني مناسب است. كليه مراحل بدنه سازي ،رنگ آميزي،مونتاژ و تكميل كاري تندر۹۰ در خطوط مجهز توليد شركت ايران خودرو انجام مي پذيرد. بكارگيري اتوماسيون سطح بالا در خطوط توليد شركت كه بزرگترين و پيشرفته ترين خودروساز خاورميانه است، بازديدكنندگان و صنعتگران سراسر جهان را به شگفتي و تحسين وا مي دارد.

لوازم یدکی ساندرو

رنو ساندرو اتوماتیک خودرویی است که پس از برجام و با همکاری نیسان و پارس خودرو تولید شد. رنو ساندرو در دو تیپ دنده دستی و دنده اتوماتیک عرضه می شود که در این صفحه نمونه ساندرو اتوماتیک نمایش داده شده است. رنو ساندرو در بازارهای جهانی با برند داچیا عرضه می شود و در بازار ما تحت عنوان رنو تولید می شود. رنو ساندرو از نظر تجهیزات نسبت به رقبا در سطح پایین ترین قرار دارد ولی از نظر کیفیت نسبت به آنها در رده بالاتری قرار می گیرد. در زیر می توانید تست و بررسی رنو ساندرو را نیز به صورت مفصل مطالعه کنید.

پیشرانه‌ی یادشده از نوع چهار سیلندر خطی است و می‌تواند توان بیشینه‌ای معادل ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۵۰ دور بر دقیقه تولید کند. حداکثر گشتاوری که پیشرانه‌ی رنو ساندرو تولید می‌کند، معادل ۱۴۰ نیوتن‌متر است که در دور موتور ۳۷۵۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود.

پارس‌خودرو رنو ساندرو را در دو مدل دستی و اتوماتیک روانه‌ی بازار کرده است؛ سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع ۵ سرعته و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال قدرت ۴ سرعته بهره می‌برد و به‌صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر، حدود ۸.۳ لیتر مصرف سوخت دارد.

مطابق اطلاعات موجود در وب‌سایت شرکت پارس‌خودرو، حداکثر سرعت مدل‌های دستی و اتوماتیک این خودرو به‌ترتیب ۱۷۵ و ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و این دو خودرو به‌ترتیب به ۱۰.۵ و ۱۱.۵ ثانیه زمان نیاز دارند تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسند.

شرکت جی خودرو با فعالیت در زمینه فروش انلاین لوازم یدکی رنو سعی در فروش انواع قطعات لوازم یدکی اصل دارد، این شرکت با ضمانت اصالت کالا و ضمانت ۷ روز بازگشت کالا سعی در ایجاد اعتماد و اطمینان در خرید لوازم یدکی را دارد.

ارسال بک لینک با بکوریتی

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

دانلود خلاصه کتاب نظریه های یادگیری هرگنهان و السون

  این فایل کامل ترین و با کیفیت ترین جزوه حال حاضر مقدمه ای بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *