خانه / دسته‌بندی نشده / راهنمای سبک های میز ناهارخوری

راهنمای سبک های میز ناهارخوری

راهنمای سبک های میز ناهارخوری

قبل از خرید و قیمت میز ناهار خوری  بعدی ، این مواردی است که باید بدانید.

مبلمان اتاق ناهار خوری ساخت آمیش سرمایه ای است که ارزش انجام آن را دارد. در حومه شهر ، شما چوب سخت ، لکه و جزئیاتی را تعیین می کنید که صنعتگران ما هنگام ساخت اتاق غذاخوری یا میز آشپزخانه جدید شما استفاده می کنند. این بدان معناست که میز شما یک سفره منحصر به فرد و شایسته میراث است که برای نسل های دیگر منتقل می شود. قبل خرید و قیمت میز ناهار خوری  بعدی خود ، این راهنما موارد زیر را بررسی می کند:

 

مواد میز ناهار خوری رایج

انواع میزهای ناهار خوری

سبک های طراحی میز ناهار خوری

آناتومی میز ناهار خوری

مواد میز ناهار خوری

یک میز ناهار خوری می تواند از طیف گسترده ای از مواد در ساخت آن استفاده کند. هر ماده برای افزایش خصوصیات منحصر به فرد و سبک طراحی میز ناهار خوری طراحی شده است. در زیر مواد رایج است که  خرید و قیمت میز ناهار خوری اغلب در ساخت میز ناهار خوری یافت می شود:

 

چوب

سنگ ، مانند سنگ مرمر یا گرانیت

فلز

شیشه

کدام ماده میز ناهار خوری را باید انتخاب کنید؟ پاسخ به این سوال به سبک  خرید و قیمت میز ناهار خوری زندگی ، سبک طراحی و بودجه شما بستگی دارد. مواد همچنین می توانند بر دوام تأثیر بگذارند ، بنابراین مهم است که ساییدگی و پارگی طبیعی که ممکن است میز شما هنگام استفاده روزانه با آن روبرو شود را نیز در نظر بگیرید.

 

انواع میزهای ناهار خوری

سبک طراحی هم بر ظاهر و هم بر عملکرد میز شما تأثیر می گذارد. در زیر  برخی از متداول ترین انواع میزهای ناهار خوری آورده شده است:

 

جداول پایه تک پایه

این میزها روی یک “پایه” بزرگ و منفرد قرار می گیرند و در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. راحت است که  خرید و قیمت میز ناهار خوری صندلی های خود را به سمت این نوع میز هل دهید ، اما ممکن است پاهای بلند از مانع وسط برخوردار نباشند. پایه های تک برای میزهای گرد ، میزهای کوچک و / یا میزهای میخانه در گوشه آشپزخانه یا صبحانه شما بسیار مناسب هستند. برای اتاق ناهار خوری شما ، یک میز پایه تنها وقتی برای صندلی های کمتر از هشت استفاده می شود ، بهترین عملکرد را دارد. در صورت گسترش بیشتر ، اگر کسی به یک انتها یا سر دیگر آن متکی باشد ، می تواند نوک بزند.

 

 

جداول پایه دو پایه

دو پایه بیشتر از یک پایه در یک اتاق غذاخوری بسیار بزرگ است. همه میزهای پایه برای پذیرش برگ در اسلایدهای دنده ای “باز” ​​هستند ، بنابراین گسترش خرید و قیمت میز ناهار خوری  آنها آسان است. تعادل موجود در پایه پایه دو پایه ، اجازه می دهد تا این نوع میز ناهار خوری با سهولت نسبی در صندلی ۱۲ یا بیشتر باز شود. میزهای پایه دو پایه نیز در اتاق غذاخوری شما کمی رسمی تر به نظر می رسند.

 

 

میزهای پا

میز پا به طور باورنکردنی همه کاره ، متداول ترین میز در بین همه است. در حومه شهر ، اگر چندین برگ اضافه کنید ، بیشتر میزهای ساق پا ما یک پایه  خرید و قیمت میز ناهار خوریپنجم متمرکز در زیر یک برگ اضافه می کنند. ما میزهای غذاخوری و آشپزخانه را ارائه می دهیم که طول آنها به بیش از ۲۰ فوت گسترش می یابد. گاهی اوقات ، چندین پایه برای پشتیبانی اضافه می شود. از اسلایدهای چوبی به طور معمول برای گسترش میزهای پایه استفاده می شود.

 

 

میزهای Trestle

اولین میزهای شناخته شده مخصوص غذاخوری ، میزهای کفش کوهی بود. Trestles به سطح ناهار خوری شما قدرت و ثبات می بخشد و اجازه می دهد برخی از عناصر طراحی در انواع دیگر میزهای آشپزخانه و غذاخوری موجود خرید و قیمت میز ناهار خوری   نباشد. انبساط برگها با سرسره های دنده ای انجام می شود به طوری که رویه میز از هم دور می شود و زیره دست نخورده باقی می ماند.

 

 

جداول انبساط

جداول انبساط به سادگی جداولی هستند که می توانند با افزودن یک نوع برگ بزرگتر شوند. در تصویر بالا یک میز زیرکوب است که روی اسلایدهای دنده ای  خرید و قیمت میز ناهار خوری  باز شده است تا برگها را بپذیرد.

 

 

جداول برگ پروانه

میزهای برگ پروانه برگهای انبساطی خود را کاملاً خود ذخیره می کنند. برگها تا می شوند تا بتوانند آنها را در زیر بالای میز بسته قرار دهند. در نظر گرفتن خرید و قیمت میز ناهار خوری  این نکته مهم است که برگهای پروانه مانند هر برگ دیگری دارای درز هستند و همچنین در مرکز آن برای درز دادن درز دارند. مهندسی زیادی در این برگ دخیل است ، بنابراین مهم است که به طور صحیح از این جداول نگهداری و مراقبت شود. با این وجود جداول پروانه بسیار راحت هستند و دارای تعداد یا سبک ها ، شکل ها و اندازه های مختلف هستند.

 

 

جداول کنسول را بیرون بکشید

جداول بیرون کشیدن معمولاً در کابینتی وجود دارد که به نظر می رسد یک  خرید و قیمت میز ناهار خوری بوفه سرور یا بوفه است. چندین برگ درون آن ذخیره می شود و می توان در صورت نیاز برای نشستن اضافی اضافه کرد.

 

 

میزهای ناهار خوری

میز ناهارخوری که یکی از اولین میزهای منبسط کننده است ، از انتها گسترش  خرید و قیمت میز ناهار خوری می یابد ، نه مرکز آن مانند جداول سنتی. برگها در انتهای جدول خود ذخیره می شوند و به طور معمول هر دو تنظیم مکان اضافی را امکان پذیر می کنند.

 

 

 

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو

لوازم یدکی رنو قبل از تشریح لوازم یدکی رنو ابتدا به تاریخجه این شرکت میپردازیم، شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *