خانه / ماشین خارجی / بهترین کراس اوور های با قیمت پایین

بهترین کراس اوور های با قیمت پایین

بهترین کراس اوور های با قیمت پایین

با توجه به سلیقه عمومی مردم ایران در انتخاب خودرو، می توان متوجه شد که بسیاری از افراد به دنبال خودروهای به ظاهر شاسی بلند در هر رده قیمتی هستند.

طبیعی است که ۱۵ سال پیش خرید یک ماشین شاسی بلند کار آسانی نبود، زیرا قیمت این دسته از خودروها به نسبت نمونه های سواری اختلاف فاحشی داشت و در آن دوره گزینه های زیادی در دسترس نبود. با حضور کره ای ها و چینی ها در بازار خودرو ایران و سهم خواهی از آن، شاهد هستیم که این روزها خرید یک کراس اوور که علاقه به شاسی بلند سواری را ارضا کند، آنچنان سخت نیست.

بهترین کراس اوور های با قیمت پایین

دانگ فنگ H30 کراس

H30 کراس واقعا یک خودروی شاسی بلند نیست. بلکه ظاهر خودرو به سبکی طراحی شده است که خیلی ها آن را یک کراس اوور می بینند. جالب است که پشت درب صندوق این خودرو واژه Cross نوشته شده است و هنوز عده ای آن را شاسی بلند و کراس اوور می نامند و می گویند که چینی ها چگونه سر مردم کلاه می گذارند.

رنو ساندرو Stepway

ساندرو در ایران به عنوان محصول فرانسوی کمپانی رنو محسوب می شود که این روزها در پارس خودرو تولید شده و بفروش می رسد. استقبال از این هاچبک فرانسوی با توجه به حضور آن در شرایط رکود بازار خود بوده است و با گذشت چند ماه از حضور آن در جاده های ایران، هنوز شاهد معامله این خودرو با اختلاف قیمت سه میلیون تومانی نسبت به کارخانه هستیم. حال برخی منابع خبر از حضور نسخه Stepway یا همان کراس شده ساندرو می دهند.

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار در این مطلب شما عزیزان می توانید بروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *