خانه / ماشین خارجی / معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

مرسدس بنز CL500 فیس لیفت۲۰۱۲

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

مدل ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ مرسدس بنز CL500 از سال قبل به دست واردکنندگان شخصی به بازار ایران راه یافت و با قیمتی حدود ۴۶۰ تا ۵۲۰ میلیون تومان در بازار آزاد عرضه شد اما حالا مدل فیس لیفت شده ۲۰۱۲ آن نیز به فهرست خودروهای سواری مجاز برای ورود به کشور راه یافته و تعدادی از آن هم در پارکینگ گمرک ها دیده می شود.

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

 

 

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

 

مرسدس بنز E350 کوپه و کابریولت

 

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

آلفارومئو جولیتا و میتو:

ثبت نام آلفارومئو جولیتا به دست نمایندگی آن در ایران آغاز شده و در دو مدل فول آپشن و نیمه فول آپشن با قیمت ۶۵ و ۷۵ میلیون تومان به فروش می رسد. Giulietta یک هاچ بک چهار در بوده که موتور چهارسیلندر آن به حجم ۱۳۶۸ سی سی قادر است قدرتی معادل ۱۷۰ اسب بخار تولید کند. گیربکس آن از نوع ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی از پشت فرمان بوده و شتاب اولیه آن برابر ۷/۷ ثانیه است. مدل Mito نیز یک هاچ بک دو در و کوچک بوده که به عنوان گزینه ای مناسب برای رفت و آمدهای داخل شهر به حساب می رود اما هنوز فروش آن در ایران آغاز نشده است.

 

اپل کورسا:

 

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

 

اپل کورسا در ایران سابقه درخشانی دارد و خیلی ها منتظر بودند که بازهم پای این مدل به ایران باز شود که خوشبختانه در اواخر سال ۱۳۹۰ این آرزو تحقق یافت. اپل کورسا قرار است در سه مدل ۱۲۰۰، ۱۴۰۰ و ۱۸۰۰ سی سی در کشور عرضه شود که ظاهرا در حال حاضر ضعیف ترین مدل آن در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک توسط نمایندگی با قیمتی حدود ۴۵ الی ۴۷ میلیون تومان به فروش می رسد. کیفیت خوب، استهلاک و مصرف کم و همچنین امکانات رفاهی مناسب ازجمله ویژگی های اپل کورسا هستند.

پورشه CarreraS911 2013

معرفی خودروهای جدید خارجی ایران

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار در این مطلب شما عزیزان می توانید بروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *