خانه / ماشین خارجی / بهترین خودرو های کوپه با رده قیمت مناسب

بهترین خودرو های کوپه با رده قیمت مناسب

بهترین خودرو های کوپه با رده قیمت مناسب

خودرو های کوپه یکی از مناسب ترین نمونه از خودرو ها برای افرادی است که می خواهند با هزینه ی کم تر نسبت به یک ماشین اسپرت کامل و همین طور هزینه سوخت کمر تر، از نهایت سرعت استفاده کنند، در ادامه چند مورد از برترین خودرو های کوپه بازار در سال ۲۰۱۸ را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

۱- آلپاین A110

قیمت پایه نسخه پریمیر: ۶۹ هزار دلار

نسل جدید آلپاین (با تلفظ فرانسوی الپین، Alpine) مدل A110 تمام موارد مورد نیاز یک خودروی اسپرت مناسب را دراختیار دارد؛ محور عقب، موتورمیانی، وزن پایین و پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری با قدرت قابل قبول ۲۴۹ اسب بخار همه در کنارهم A110 جدید را خواستنی نشان می‌دهند.

بهترین خودرو های کوپه با رده قیمت مناسب

۲- پورشه ۷۱۸ کیمن

قیمت پایه نسخه اِس: ۶۹ هزار و ۳۰۰ دلار

مدل باکستر یا کیمن پورشه در سال ۲۰۱۶ وارد چهارمین نسل خود شد. با اینکه مدل ۲۰۱۸ پورشه کیمن در مقایسه با نسل گذشته ۲ سیلندر را کنار گذاشته و از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر کوچک‌تری استفاده می‌کند، اما هنوز هم عنوان کامل‌ترین خودروی اسپرت کوپه را به خود اختصاص می‌دهد.

۳- مزدا MX-5

قیمت پایه نسخه گرندتورینگ: ۳۰ هزار و ۱۹۵ دلار

مزدا MX-5 که در بازار کشورهای مختلف با نام‌های مزا رودستر، یونوس و مزدا میاتا نیز فروخته می‌شود، پرفروش‌ترین کروک اسپرت دو سرنشینه‌ی دنیا است. MX-5 که تا به‌امروز در چهار نسل عرضه شده است، ابتدایی‌ترین موارد سواری لذت‌بخش را با بهترین قیمت ممکن در اختیار علاقه‌مندان خودروهای اسپرت می‌گذارد.

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار در این مطلب شما عزیزان می توانید بروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *