خانه / ماشین خارجی / محبوب ترین خودرو های برقی بازار

محبوب ترین خودرو های برقی بازار

محبوب ترین خودرو های برقی بازار

برترین خودروهای برقی را به شما معرفی می‌کنیم که توسط کمپانی هاي معتبر جهان روانه بازار شده اند و آینده خودروسازی را در خود مخفی دارند. پس از سال ها شایعه در مورد ماشین هاي برقی بالاخره شاهد تردد این ماشین ها در خیابانها هستیم.

محبوب ترین خودرو های برقی بازار

نیسان Leaf 2.0

گرچه هنوز جزئیات زیادی از خودروی برقی اخیر نیسان به بیرون درز نکرده و همانند هاي پیش تولید آن نیز در اختیار نیست اما با دقت به اخبار موثق به نظر می‌رسد نیسان خودرویی ساخته هست قادر به طی مسافت ۲۰۰ مایل با یکبار شارژ باتری هست. در سال ۲۰۱۵ و طی نمایشگاه خودروی توکیو, نیسان از یک خودروی برقی ۶۰ کیلووات بر ساعتی رونمایی کرد و قول عرضه این خودروی هوشمند برقی را آینده نزدیک داد. گرچه به جز عرضه نیسان لیف, میتوانید انتظار عرضه یک خودروی برقی اخیر از نیسان تا سال ۲۰۱۸ را داشته باشید.

تسلا مدل ۳

تسلا در واقع شروع کننده حرکت جدی برای تولید خودروهای تمام برقی با توانایی طی مسافت ۲۰۰ مایل بود و توانست با مدلهای مفهومی که سال ها قبل عرضه کرد, نگاه ها را به این بخش از بازار جلب کند. در حال آماده, مدل ۳ تسلا یکی از رویایی ترین ماشین هایي هست که هر خریداری در سراسر جهان آرزوی داشتن آن را دارد.

 

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار در این مطلب شما عزیزان می توانید بروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *