خانه / ماشین خارجی / بهترین خودرو های دو دیفرانسیل بازار

بهترین خودرو های دو دیفرانسیل بازار

بهترین خودرو های دو دیفرانسیل بازار

خودرو های دو دیفرانسیل به دلیل کنترل بهتر و همین طور قدرت بیشتر قطعا می توانند گزینه ی محبوب برای بسیاری از افراد باشند که صرفا نیز به چهار چرخ متحرک دارند، شاسی بلند ها بیشتر مد نظر افرادی است که رانندگی در جاده های ناهموار را انتخاب می کنند و به قول خودشان دنبال خودرویی شاسی بلند و آفرود هستند.

نیسان قشقایی

این خودرو یکی از شاسی بلندهای ارزان، خوش هیکل و پرقدرتی است که در بین دیگر رغبای خود قیمت مناسب تری دارد. قیمت صفر این خودرو در حدود ۲۰۷۹۵ پوند است و دارای پیشرانه ای ۱٫۵ لیتری است و ۱۰۸ اسب بخار قدرت را در موتور ۴ سیلندر خود تولید می کند.

بهترین خودرو های دو دیفرانسیل بازار

سوزوکی SX-4-S-Cross

این خودرو دارای ابعاد مشابهی با نیسان قشقایی است که نو آن قیمت مناسبی هم دارد؛ چه برسد به نوع کارکرده‌ی آن! شاید در نگاه اول حتی این خودرو را با نیسان قشقایی اشتباه بگیرید اما صندوق بزرگ آن به‌خوبی خودنمایی می‌کند.فضای کافی خودرو در قسمت عقبی برای سرنشینان بالغ به‌خوبی طراحی‌شده است و حجم بار نسبتاً مطلوبی را در خود جای می‌دهد.

کیا سورنتو

یک شاسی‌بلند خوب برای افرادی که به دنبال خودرویی با حداکثر فضای ممکن برای سرنشین هستند. کیا سورنتو بیشترین حد ممکن از فضای کابین و آپشن ها را باقیمتی مناسب برای علاقه‌مندان این خودرو فراهم کرده است.

 

درباره ی پدرام

همچنین ببینید

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار

بروز ترین قیمت خودرو های وارداتی بازار در این مطلب شما عزیزان می توانید بروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *